Musiqi
kurrikulumu dərsliklərin, fənnin tədrisi metodikasının hazırlanması, tədris
materiallarının planlaşdırılması və müəllim hazırlığının təkmilləşdirilməsi
üçün hazırlanacaq təlimatların, metodik vəsaitlərin əsasını təşkil edir.
Tələbyönümlülük,
nəticəyönümlülük, şagirdyönümlülük, sistemlilik və inteqrativlik kimi prinsiplərə
əsaslanan bu kurrikulum şagirdlərin təlim nailiyyətlərini müntəzəm olaraq
qiymətləndirməyi, onların inkişafının izlənilməsini nəzərdə tutur, şagirdlərə
musiqi təlimi üzrə gündəlik həyatda vacib olan bacarıqların mənimsənilməsinin zəruriliyini
şərtləndirir.
Fənnin əhəmiyyəti, məqsəd və vəzifələri. Milli musiqi
və mədəniyyət tariximizin, incəsənət sahəsində qədim köklərə malik ənənələrimizin
öyrənilməsi, böyüyən nəsildə estetik, hissi-emosional tərbiyənin gücləndirilməsi,
ümumi intellektual səviyyənin inkişafı, istedadlı şagirdlərin aşkara çıxarılması
kimi əsas tələblərin yerinə yetirilməsində musiqi təlimi mühüm əhəmiyyət kəsb
edir.
Mənəvi-estetik
təsirinə, didaktik mahiyyətinə, vətənpərvərlik, humanizm, dostluq ruhunda tərbiyəedici
təsir qüvvəsinə görə müstəsna əhəmiyyət kəsb edən bu fənn çox böyük inkişafetdirici
imkanlara malikdir. Musiqi təlimi prosesində istinad edilən müxtəlif janrlara
aid nümunələr şagird şəxsiyyətinin idraki, psixomotor cəhətdən inkişafına, mənəvi-emosional
cəhətdən zənginləşməsinə zəmin yaradır.
Ümumtəhsil məktəblərində
musiqi fənninin əsas məqsədi milli və bəşəri sənət nümunələri əsasında şagirdlərdə
musiqi mədəniyyətinin formalaşdırılması və inkişafını təmin etməkdən ibarətdir.
“Azərbaycan
Respublikasında ümumi təhsilin Konsepsiyası (Milli Kurrikulumu)” sənədində göstərilmişdir
ki, ümumtəhsil məktəblərində musiqi fənninin tədrisi prosesində:
İbtidai təhsil pilləsindəşagirdlərin
musiqi növlərinin forma, janr, üslub və ifadə vasitələri, xalqımızın musiqi
tarixi haqqında ümumi məlumatlarla tanış olmaları, yaradıcı-estetik fəaliyyətlə
bağlı (mahnı oxumaq, rəqs etmək və s.) ən sadə və ilkin bacarıqlara yiyələnmələri
təmin edilir, onlarda bədii zövq, estetik mədəniyyət, milli musiqi, habelə
ümumbəşəri musiqi nümunələrinə maraq, yaradıcılığa meyil, mücərrəd və obrazlı
təfəkkür, əməksevərlik və digər iradi keyfiyyətlər formalaşdırılır.
Əsas təhsil pilləsində ibtidai təhsil
pilləsi üzrə təyin olunmuş fəaliyyətlər inkişaf etdirilməklə milli musiqi
tariximizin ən zəruri məqamları, görkəmli şəxsiyyətləri haqqında məlumatlarla,
aşıq musiqisi, muğamlar, dünya musiqi mədəniyyətinin geniş yayılmış nümunələri
ilə tanışlıq, xorla ifa və vokal vərdişlərinin mənimsənilməsi, musiqinin
qavrama mədəniyyətinin formalaşdırılması, şagirdlərin səs imkanları, arzu və
istəkləri nəzərə alınmaqla ifaçılığa cəlb olunmaları təmin edilir.
Комментариев нет:
Отправить комментарий