İBTİDAİ TƏHSİL PİLLƏSİNDƏ MUSİQİ DƏRSLƏRİNDƏ FƏNLƏRARASI İNTEQRASİYA

Картинки по запросу MUSİQİ



Məzmun xəttinin nömrəsi
Standartın
nömrəsi

Alt -standartın nömrəsi




1.


Musiqi aləmi
1
1

İfa etdiyi və din­lədiyi musiqi əsərlərini tanıdığını nümayış etdirir.

İfa etdiyi və din­lədiyi musiqi əsərlərini tanıdığını nümayış etdirir.

İfa etdiyi və din­lədiyi musiqi əsərlərini tanıdığını nümayış etdirir.
Xalq musiqisi və professional musiqi haqqında təsəvvürə malik olduğunu nümayış etdirir.
1
1
1
Mahnı müəlliflərinin (bəstəkar,şair) adlarını sadalıyır.

Dinlədiyi və ifa etdiyi əsərlərin bəstəkarları haqqında qısa məlumat verir.
Mahnı yazan bəstəkarlar haqqında sadə təqdimatlar edir.
Profesional və xalq musiqisi   nümunələrini fərqləndirir.

1

1

2
Musiqi əsərlərinin müəlliflə­ri­ni onların şəkillərindən tanıyır.
Dinlədiyi musiqi əsərinin müəllifini tanıyır.
A-d. 4.1.7.
Öyrəndikləri əsərlər vasitəsilə bəstəkarları fərqləndirir.

Bəstəkar və xalq melodiyalarında tanıdığı intervalları  müəyyən  edir.
X-d. 2.2.1; 1.1.3.
1
1
3
Uşaq xalq musiqi nümunələrini tanıyır.
X-d .1.1.2.


Uşaq   mahnıları haqqında qısa məlumat verir.
A-d. 3.1.5.
Uşaq mahnıları haqqında kiçik təqdimatlar edir.

Azərbaycan və digər xalqların musiqi nümunələri arasında oxşar cəhətləri müəyyənləşdirir (Yallı-Yalla, Qaytağı-Ləzginka və s.).
X-d. 2.2.2.
1
2

Əsas musiqi janrları,  musiqi ifadə vasitələri və mahnıların  quruluşu  haqda təsəvvürə malik olduğunu nümayış etdirir.
Əsas  musiqi  janrları, musiqi ifadə va­sitələri və musiqi əsərlərinin quruluşu haqda təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir
Əsas  musiqi  janrları, musiqi ifadə va­sitələri və musiqi əsərlərinin quruluşu haqda təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir.
Musiqi alətləri və musiqi  kollektivləri haqqında biliklərə malik olduğunu nümayış etdirir.
1
2
1
Əsas musiqi janrları (mahnı, rəqs, marş) və musiqi ifadə vasitələrini (ritm, temp) sadalayır.
Dinlədiyi musiqi əsərləri içərisində mahnı, rəqs marş janrlarını müəyyən edir.
A-d. 1.2.1; 2.2.2; X-d. 1.1.3.
Musiqi janrları (mahnı, rəqs, marş, rondo, variasiya) ilə əlaqədar kiçik təqdimatlar edir.
Musiqi alətlərini və musiqi kollektivlərini (Xor,  rəqs, trio, ansabl) sadalayır.
1
2
2
Xarakterik cəhətlərinə görə əsas musiqi janrlarını fərqləndirir.


Müxtəlif janrlı musiqi əsərlərində sadə  ifadə vasitələrini  (ölçü, ritm, temp) müəyyən edir.
Tembrə görə Azərbaycan və Avropa musiqi alətləri (tar-gitara, kamança-skpirka, tütək -fleyta, kanon,çəng-arfa) arasında oxşarlığı müəyyən edir.
Milli və Avropa musiqi kollektivlərini fərqləndirir,

1
2
3
Mahnıların giriş, bənd, nəqarət hissələrini fərqləndirir.


Dinlədiyi musiqi əsərlərinin quruluşunu (giriş, bənd, nəqarət, 1,2,3 hissəli) müəyyənləşdirir.
İnstrumental musiqi əsərlərinin quruluşları (1,2,3 hissəli, rondo, variasiya) haqqında kiçik təqdimatlar edir.
Musiqi alətləri və musiqi kollektivləri haqqında təqdimatlar edir.
2


Emosional dəyərləndirmə
2
1

 Dinlədiyi musiqi əsərlərində ifadə olan məzmunu başa düşdüyünü  nümayış etdirir.

Dinlədiyi musiqi əsərlərində ifadə olunan məzmunu başa düşdüyünü  nümayış etdirir
Dinlədiyi musiqi əsərlərini emosional cəhətdən dəyərləndirə bildiyini nümayiş etdirir.
Dinlədiyi musiqi əsərlərini emosional cəhətdən dəyərləndirə bildiyini nümayiş etdirir.
2
1
1
Musiqi əsərinin xarakterini (şən, qəmli) müəyyənləşdirir.
T-i. 1.1.1.

Musiqi əsərinin müxtəlif məzmunlu emosional xarakterini izah edir.
A-d. 1.2.3; 2.1.4; 3.1.5.
Müxtəlif musiqi əsərlərinin emosional xarakteri barədə kiçik təqdimatlar edir.
A.-d. 4.1.7.
Mahnının melodiyası ilə mətnin uyğunluğunu aydınlaşdırır.
A-d. 1.2.1.
2
1
2
 Musiqinin emosional məz­mu­nunu başa düşdüyünü mimika və hərə­kətlərlə büruzə verir.


İfa etdiyi mahnıların melodiyalarına sadə vasitələrlə (ayaq tappıltısı, əl çalmaq, çırtma və s.) ritm tutur.
Musiqi alətlərinin tembrlərinin təbiətdəki səslərə uyğunluğunu müəyyən edir. (Tütək-bülbül, kontrabs-ayı, kanon-suyun şırıltısı və s.).
Musiqi əsərlərinin emosional məzmununa və xarakterinə uyğun bədii və təsviri sənət nümunələri müəyyən  edir.
2
1
3
Musiqinin dəyişən tempinə və ritminə uyğun hərəkətlər edir.


Verilmiş musiqi nümunələrinin xarakterinə uyğun təxəyyülündə yaranmış obrazı bacardığı kimi ifadə edir.


3


Musiqi fəaliyyəti
3
1

Xor tərkibində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
Xor tərkibində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
Xor tərkibində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
Xor tərkibində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
3
1
1
Müəllimin oxuduğu melodiya nümunələrini  təkrar edir.
H-b  2.3.3.

Müəllimin göstərişilə mahnıları melodiyasını sözlərilə və notlarla oxuyur.
A-d  2.1.1.
Mahnıları 2 səsli ifa edir.
X-d 2.1.1.

«Mahnı-marş», «Mahnı-rəqs» tipli musiqi nümunələrinin 2 səsli ifasında iştirak edir.
3
1
2
 Xor tərkibində unison oxuyur.
H-b 2.1.2.

Xor tərkibində 2 səsli (kanon) oxuyur.

Öz ifasını sadə formada ritmik müşaiyət edir.
Xor daxilində kollektiv ifa qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir.
3



2







Sadə uşaq musiqi alətlərində tanış olduğu mahnılardan kiçik melo­diya parçalarını  çalır və oxuyur.
Sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
Sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
Sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
3
2
1
Birinci oktava daxilində ayrı-ayrı notları çalır.
Qammadakı 8 səsi 2 hissəyə ayıraraq (4 və 4) uşaq musiqi alətlərində ardıcıl olaraq notla və notsuz çalır.
H-b. 2.1.2.
İfa prosesində melodiyaları ritmik müşayiət edir.

2 və 3 hissəli və rondo quruluşlu mahnıları temp, ritm dəyişikliyinə uyğun müşayiət edir.
H-b. 3.2.2.
3
2
2
Qammanın 1 və 5 səslərindən (T və D müəyyənləşdirərək) istifadə etməklə öz ifasına müşayiət yaradır.
Uşaq zərb alətləri vasitəsilə müxtəlif musiqi kompozisiyalarını müşaiyət edir.
Birinci oktava daxilində müx­təlif intervalları  (prima, sekunda, tersiya)  uşaq musiqi alətlərində çalır.
Mahnılardan bir parçanı  p və f nüansları ilə ardıjıl olaraq ifa edir (oxuyur).

3
2
3
Bir oktava daxilində səsləri yuxarı və aşağı olaraq  oxuyur.

Uşaq musiqi alətində 4-8 xanəli sadə melodiyaları ansambl (qrup şəklində) şəklində notla və notsuz ifa edir.
1 oktava daxilində melodiyanı müxtəlif tempdə çalır.

----------------------------
3
3

Mahnı  ifaçılığı qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir.


Mahnı ifaçılığı qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir.

Mahnı ifaçılığı qaydaların mənimsədəyəni nümayiş etdirir və sadə melodiyaların yaradılmasında iştirak edir.
Mahnı ifaçılığı qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir və sadə melodiyaların yaradılmasında iştirak edir.
3
3
1
İfa prosesində səs aparatından və səsin gücündən düzgün istifadə edir.

Mahnının ladının (major və minor) dinamik nüanslarla (mp, mf) düzgün səslənməsinə riayət edir.
Müxtəlif ladları (major, minor) fərqləndirərək ifa edir (oxuyur).

Ladlarına (major və minoir) uyğun olaraq mahnıları 2 səsli ifa edir.
X-d. 2.1.1.
3
3
2
Səsi imkanlarından düzgün istifadə edir.
X-d. 2.1.2.
Mahnını ritminə və tempinə uyğun oxuyur.
A.d.-3.3.2.
Verilən ritmə uyğun melodiyanı   tanıyır.
A-d. 4.1.7.
Verilən melodik parçanı müxtəlif xarakterdə ifa edir.
X-d. 2.1.2.
3
3
3
Öz ifasını sadə ölçülü dirijorluq hərəkətləri ilə göstərə bilir.
Öz ifasını 2/4, 3/4 sadə ölçülü dirijorluq hərəkətləri ilə göstərə bilir.
Sadə melodiyalarda tanıdığı intervalları təyin edir.
Sadə melodiyalarda tanıdığı intervalları təyin edir.

Комментариев нет:

Отправить комментарий