Məzmun xəttinin nömrəsi
|
Standartın
nömrəsi
|
Alt -standartın
nömrəsi
|
||||
1.
|
Musiqi
aləmi
|
|||||
1
|
1
|
İfa etdiyi və dinlədiyi musiqi əsərlərini tanıdığını nümayış
etdirir.
|
İfa etdiyi və dinlədiyi musiqi əsərlərini tanıdığını nümayış
etdirir.
|
İfa etdiyi və dinlədiyi musiqi əsərlərini tanıdığını nümayış
etdirir.
|
Xalq musiqisi və professional musiqi haqqında təsəvvürə malik
olduğunu nümayış etdirir.
|
|
1
|
1
|
1
|
Mahnı müəlliflərinin (bəstəkar,şair)
adlarını sadalıyır.
|
Dinlədiyi və ifa etdiyi əsərlərin bəstəkarları
haqqında qısa məlumat verir.
|
Mahnı yazan bəstəkarlar haqqında sadə təqdimatlar edir.
|
Profesional və xalq
musiqisi nümunələrini fərqləndirir.
|
1
|
1
|
2
|
Musiqi əsərlərinin müəlliflərini
onların şəkillərindən tanıyır.
|
Dinlədiyi musiqi əsərinin müəllifini tanıyır.
A-d. 4.1.7.
|
Öyrəndikləri əsərlər vasitəsilə bəstəkarları fərqləndirir.
|
Bəstəkar və xalq
melodiyalarında tanıdığı intervalları
müəyyən edir.
X-d. 2.2.1;
1.1.3.
|
1
|
1
|
3
|
Uşaq xalq musiqi
nümunələrini tanıyır.
X-d .1.1.2.
|
Uşaq
mahnıları haqqında qısa məlumat verir.
A-d. 3.1.5.
|
Uşaq mahnıları haqqında kiçik təqdimatlar edir.
|
Azərbaycan və digər
xalqların musiqi nümunələri arasında oxşar cəhətləri müəyyənləşdirir (Yallı-Yalla, Qaytağı-Ləzginka və s.).
X-d. 2.2.2.
|
1
|
2
|
Əsas musiqi
janrları, musiqi ifadə vasitələri və
mahnıların quruluşu haqda təsəvvürə malik olduğunu nümayış
etdirir.
|
Əsas musiqi janrları, musiqi ifadə vasitələri və
musiqi əsərlərinin quruluşu haqda təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir
|
Əsas musiqi janrları, musiqi ifadə vasitələri və
musiqi əsərlərinin quruluşu haqda təsəvvürə malik olduğunu nümayiş etdirir.
|
Musiqi alətləri və musiqi
kollektivləri haqqında biliklərə malik olduğunu nümayış etdirir.
|
|
1
|
2
|
1
|
Əsas musiqi janrları (mahnı, rəqs, marş) və
musiqi ifadə vasitələrini (ritm, temp) sadalayır.
|
Dinlədiyi musiqi əsərləri
içərisində mahnı, rəqs marş janrlarını müəyyən edir.
A-d. 1.2.1; 2.2.2; X-d. 1.1.3.
|
Musiqi janrları (mahnı, rəqs, marş, rondo,
variasiya) ilə əlaqədar kiçik təqdimatlar edir.
|
Musiqi alətlərini və musiqi kollektivlərini
(Xor, rəqs, trio, ansabl) sadalayır.
|
1
|
2
|
2
|
Xarakterik cəhətlərinə görə əsas musiqi
janrlarını fərqləndirir.
|
Müxtəlif janrlı
musiqi əsərlərində sadə ifadə vasitələrini (ölçü, ritm, temp) müəyyən edir.
|
Tembrə görə Azərbaycan və Avropa musiqi alətləri
(tar-gitara, kamança-skpirka, tütək -fleyta, kanon,çəng-arfa) arasında
oxşarlığı müəyyən edir.
|
Milli və Avropa
musiqi kollektivlərini fərqləndirir,
|
1
|
2
|
3
|
Mahnıların giriş, bənd, nəqarət hissələrini
fərqləndirir.
|
Dinlədiyi musiqi əsərlərinin
quruluşunu (giriş, bənd, nəqarət, 1,2,3 hissəli) müəyyənləşdirir.
|
İnstrumental musiqi əsərlərinin
quruluşları (1,2,3 hissəli, rondo, variasiya) haqqında kiçik təqdimatlar
edir.
|
Musiqi alətləri və musiqi kollektivləri haqqında
təqdimatlar edir.
|
2
|
Emosional dəyərləndirmə
|
|||||
2
|
1
|
Dinlədiyi musiqi əsərlərində
ifadə olan məzmunu başa düşdüyünü
nümayış etdirir.
|
Dinlədiyi musiqi əsərlərində ifadə olunan məzmunu başa düşdüyünü nümayış etdirir
|
Dinlədiyi musiqi əsərlərini emosional cəhətdən dəyərləndirə
bildiyini nümayiş etdirir.
|
Dinlədiyi musiqi əsərlərini emosional cəhətdən dəyərləndirə
bildiyini nümayiş etdirir.
|
|
2
|
1
|
1
|
Musiqi əsərinin
xarakterini (şən, qəmli) müəyyənləşdirir.
T-i. 1.1.1.
|
Musiqi əsərinin müxtəlif məzmunlu emosional
xarakterini izah edir.
A-d. 1.2.3; 2.1.4; 3.1.5.
|
Müxtəlif musiqi əsərlərinin
emosional xarakteri barədə kiçik təqdimatlar edir.
A.-d. 4.1.7.
|
Mahnının melodiyası ilə mətnin uyğunluğunu aydınlaşdırır.
A-d. 1.2.1.
|
2
|
1
|
2
|
Musiqinin emosional məzmununu başa
düşdüyünü mimika və hərəkətlərlə büruzə verir.
|
İfa etdiyi mahnıların
melodiyalarına sadə vasitələrlə (ayaq tappıltısı, əl çalmaq, çırtma və s.)
ritm tutur.
|
Musiqi alətlərinin tembrlərinin təbiətdəki səslərə
uyğunluğunu müəyyən edir. (Tütək-bülbül, kontrabs-ayı, kanon-suyun şırıltısı
və s.).
|
Musiqi əsərlərinin
emosional məzmununa və xarakterinə uyğun bədii və təsviri sənət nümunələri müəyyən edir.
|
2
|
1
|
3
|
Musiqinin dəyişən
tempinə və ritminə uyğun hərəkətlər edir.
|
Verilmiş musiqi nümunələrinin xarakterinə uyğun
təxəyyülündə yaranmış obrazı bacardığı kimi ifadə edir.
|
||
3
|
Musiqi fəaliyyəti
|
|||||
3
|
1
|
Xor tərkibində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
|
Xor tərkibində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
|
Xor tərkibində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
|
Xor tərkibində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
|
|
3
|
1
|
1
|
Müəllimin oxuduğu
melodiya nümunələrini təkrar edir.
H-b 2.3.3.
|
Müəllimin göstərişilə mahnıları melodiyasını
sözlərilə və notlarla oxuyur.
A-d 2.1.1.
|
Mahnıları 2 səsli ifa edir.
X-d 2.1.1.
|
«Mahnı-marş»,
«Mahnı-rəqs» tipli musiqi nümunələrinin 2 səsli ifasında iştirak edir.
|
3
|
1
|
2
|
Xor tərkibində unison oxuyur.
H-b 2.1.2.
|
Xor tərkibində 2 səsli
(kanon) oxuyur.
|
Öz ifasını sadə formada
ritmik müşaiyət edir.
|
Xor daxilində
kollektiv ifa qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir.
|
3
|
2
|
Sadə uşaq
musiqi alətlərində tanış olduğu mahnılardan kiçik melodiya parçalarını çalır və oxuyur.
|
Sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
|
Sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
|
Sadə uşaq musiqi alətlərində ifa bacarıqları nümayiş etdirir.
|
|
3
|
2
|
1
|
Birinci oktava
daxilində ayrı-ayrı notları çalır.
|
Qammadakı 8 səsi 2
hissəyə ayıraraq (4 və 4) uşaq musiqi alətlərində ardıcıl olaraq notla və
notsuz çalır.
H-b. 2.1.2.
|
İfa prosesində melodiyaları ritmik müşayiət
edir.
|
2 və 3 hissəli və rondo quruluşlu mahnıları
temp, ritm dəyişikliyinə uyğun müşayiət edir.
H-b. 3.2.2.
|
3
|
2
|
2
|
Qammanın 1 və 5 səslərindən
(T və D müəyyənləşdirərək) istifadə etməklə öz ifasına müşayiət yaradır.
|
Uşaq zərb alətləri
vasitəsilə müxtəlif musiqi kompozisiyalarını müşaiyət edir.
|
Birinci oktava
daxilində müxtəlif intervalları
(prima, sekunda, tersiya) uşaq
musiqi alətlərində çalır.
|
Mahnılardan bir parçanı p və f nüansları ilə ardıjıl olaraq ifa
edir (oxuyur).
|
3
|
2
|
3
|
Bir oktava daxilində səsləri yuxarı və
aşağı olaraq oxuyur.
|
Uşaq musiqi alətində 4-8 xanəli sadə
melodiyaları ansambl (qrup şəklində) şəklində notla və notsuz ifa edir.
|
1 oktava daxilində melodiyanı müxtəlif tempdə
çalır.
|
----------------------------
|
3
|
3
|
Mahnı ifaçılığı qaydalarını
mənimsədiyini nümayiş etdirir.
|
Mahnı ifaçılığı qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir.
|
Mahnı ifaçılığı qaydaların mənimsədəyəni nümayiş etdirir və sadə
melodiyaların yaradılmasında iştirak edir.
|
Mahnı ifaçılığı qaydalarını mənimsədiyini nümayiş etdirir və sadə
melodiyaların yaradılmasında iştirak edir.
|
|
3
|
3
|
1
|
İfa prosesində səs
aparatından və səsin gücündən düzgün istifadə edir.
|
Mahnının ladının (major və minor) dinamik
nüanslarla (mp, mf) düzgün səslənməsinə riayət edir.
|
Müxtəlif ladları (major, minor) fərqləndirərək
ifa edir (oxuyur).
|
Ladlarına (major və minoir) uyğun olaraq
mahnıları 2 səsli ifa edir.
X-d. 2.1.1.
|
3
|
3
|
2
|
Səsi imkanlarından düzgün istifadə edir.
X-d. 2.1.2.
|
Mahnını ritminə və tempinə uyğun oxuyur.
A.d.-3.3.2.
|
Verilən ritmə uyğun melodiyanı tanıyır.
A-d. 4.1.7.
|
Verilən melodik parçanı müxtəlif xarakterdə ifa
edir.
X-d. 2.1.2.
|
3
|
3
|
3
|
Öz ifasını sadə ölçülü dirijorluq hərəkətləri ilə
göstərə bilir.
|
Öz ifasını 2/4, 3/4 sadə ölçülü dirijorluq hərəkətləri
ilə göstərə bilir.
|
Sadə melodiyalarda tanıdığı intervalları təyin
edir.
|
Sadə melodiyalarda tanıdığı intervalları təyin
edir.
|
İBTİDAİ TƏHSİL PİLLƏSİNDƏ MUSİQİ DƏRSLƏRİNDƏ FƏNLƏRARASI İNTEQRASİYA
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий