nazirinin
2 sentyabr 2013-cü il tarixli, 792 nömrəli əmri ilə təsdiq edilmiş təlimata
uyğun olaraq aparılır. Müasir məktəbdaxili qiymətləndirmə diaqnostik, formativ
və summativ qiymətləndirmələrdən ibarətdir.
Diaqnostik
qiymətləndirmə dərs
ilinin, tədris vahidinin və dərsin əvvəlində
təhsilalanların
bilik və bacarıqlarının ilkin səviyyəsini müəyyənləşdirmək məqsədilə aparılır.
Diaqnostik qiymətləndirmənin üsul və vasitələri fənn müəllimi tərəfindən müəyyənləşdirilir.
Onun nəticələri rəsmi sənədlərdə qeyd olunmur, şagird haqqında müvafiq yazılı
qeydlər məktəblinin öz portfoliosunda saxlanılır.
Formativ
qiymətləndirmə rəsmi
qiymətləndirmə deyil, onun məqsədi şagirdin təlim prosesində məzmun
standartlarından irəli gələn bilik və bacarıqların mənimsənilməsinə yönəlmiş fəaliyyətini
izləməkdən, bu zaman qarşıya çıxan problemləri müəyyən etməkdən və onları
aradan qaldırmaqdan ibarətdir. Formativ qiymətləndirmə fənnin məzmun
standartları üzrə təlim məqsədləri əsasında müəyyənləşdirilmiş qiymətləndirmə
meyarlarına görə aparılır.
Müəllim
şagirdin fəaliyyətinin nəticəsini “Müəllimin formativ qiymətləndirmə
dəftəri”ndə
rum rəqəmləri
(I, II, III və IV) ilə, “Məktəbli kitabçası”nda isə sözlərlə yazır. “Müəllimin
formativ qiymətləndirmə dəftəri"ndə rubriklərin (qiymətləndirmə səviyyələrinin)
məzmunu və şagirdin formativ qiymətləndirilməsinə dair məlumatlar sərbəst formada aparılır. Müəllim yarımillərin sonunda
“Müəllimin formativ qiymətləndirmə dəftəri” əsasında şagirdin yarımil ərzində fəaliyyətinin
qısa təsvirini hazırlayır və portfolioda saxlayır.
Summativ
qiymətləndirmə kiçik
və böyük olmaqla iki formada aparılır. Summativ qiymətləndirmə rəsmi qiymətləndirmədir
və nəticələri keçirildiyi tarixdə sinif jurnalında qeyd olunur. Kiçik summativ
qiymətləndirmə vasitələri fənni tədris edən müəllim, böyük summativ qiymətləndirmə
vasitələri isə ümumi təhsil müəssisəsi rəhbərliyinin təşkil etdiyi komissiya tərəfindən
hazırlanır. Kiçik summativ qiymətləndirmə hər tədris vahidinin sonunda, altı həftədən
gec olmayaraq müəllim tərəfindən keçirilir. Müəllim üçün vəsaitə bölmələr üzrə
kiçik summativ qiymətləndirmə nümunələri daxil edilmişdir. Böyük summativ qiymətləndirmə
yarımillərin sonunda təhsil müəssisəsinin rəhbərliyi tərəfindən yaradılan
müvafiq komissiyanın nəzarəti ilə fənni tədris edən müəllim tərəfindən
aparılır.
Комментариев нет:
Отправить комментарий