irəli gəlir. Belə ki, fənn
kurikulumunun məzmun xətləri mahiyyət etibarilə bir-biri ilə sıx əlaqəlidir,
biri digərini tamamlayır və inkişaf etdirir.
Fəndaxili inteqrasiyanın əsas
yolu məzmun standartlarının inteqrativ
şəkildə reallaşdırılmasıdır.
Belə ki, ədəbiyyat kurikulumunda bütün məzmun
xətləri və standartları arasında təbii əlaqə vardır. Aşağıdakı cədvəldə verilən
nümunələrdən göründüyü kimi, kurikulumdakı məzmun xətti üzrə bir-birini
tamamlayan alt standartların inteqrativ reallaşdırılması imkanları genişdir:
1. Ədəbiyyat və həyat həqiqətləri
|
2.
Şifahi nitq
3.
Yazılı nitq
|
|
1.1.4.
Bədii nümunələrin
(hekayə,
povest, roman,
dram,
poema) janr xüsusiyyətlərini
müəyyənləşdirir.
|
1.2.1.
Bədii nümunələri
(hekayə,
povest, roman,
dram,
poema)
növ
və janr baxımından
müqayisə
edir.
|
2.1.2.
Bədii nümunələrlə bağlı
fikirlərini
müqayisələr aparmaqla
şərh
edir.
|
1.1.5.
Müxtəlif vəznli (heca,
əruz,
sərbəst) şeirlərdə, süjetli
ədəbi
nümunələrdə bədii
təsvir
və ifadə vasitələrini
(metonimiya,
inversiya,
simvol)
müəyyənləşdirir.
|
1.2.3.
Bədii nümunələrdə
təsvir
və ifadə
vasitələrinin
(metonimiya,
inversiya,
simvol)
rolunu
aydınlaşdırır.
|
2.1.1.
Bədii nümunələrlə bağlı
təqdimat
və çıxışlarında müxtəlif
mənbələrdən
topladığı materiallara
əsaslanmaqla
əsərin ideya-bədii
xüsusiyyətlərini
şərh edir.
3.1.2.
Müşahidələrinə, əlavə
məlumatlara
əsaslanmaqla əsərin
ideya-bədii
xüsusiyyətlərinə
münasibət
bildirir.
|
Əsas və alt standartların əlaqəsi
təlim prosesində müxtəlif sual və tapşırıqlar vasitəsilə reallaşdırılır. Bundan
əlavə, bədii əsərlərin mövzu, ədəbi növ, janr, obrazlar,problem baxımından əlaqələndirilməsi,
müqayisə edilməsi məqsədəuyğundur.
Fənlərarası inteqrasiya IX
sinifdə tədris olunan müxtəlif fənlər üzrə alt standartların əlaqələndirilməsi,
təlim prosesində digər fənlər üzrə qazanılmış müvafiq bilik və bacarıqlara, o
cümlədən musiqi, rəssamlıq, heykəltəraşlıq, kino,teatr və s. istinad edilməsi
ilə reallaşdırılır. Ədəbiyyat dərslərinin illik planlaşdırılması nümunəsində bu
imkanlar daha geniş şəkildə dil fənləri ilə yanaşı, tarix,coğrafiya, biologiya
və s. fənlərin nümunəsində şərh edilmişdir.
Комментариев нет:
Отправить комментарий